Home » , , , , , , , , » Bedava Flash Animasyon ,Grafik , Üç Boyutlu Modeller, Web Sitesi Teması İndir!

Bedava Flash Animasyon ,Grafik , Üç Boyutlu Modeller, Web Sitesi Teması İndir!

Written By blogyazari on 26 Aralık 2013 Perşembe | 12:51

Bir internet projesi için görsel ararken yabancı bir web sitesine rastladım. Oldukça ilgi çekici görselleri olan bir siteydi. Biraz araştırınca bir site olmadığını, bir çatı altında toplanmış kardeş siteler grubu olduğunu anladım.

Bu site  flash grafikleri satan bir siteydi. Ben buradaki flash animasyonlarını oldukça beğendim. Biraz daha gezince diğer kardeş sitelerinde stock fotoğraf,grafik,web sayfası temaları,çeşitli kodlar - scripler ve üç boyutlu modeller satıldığını gördüm.

Bedava Flash Animasyon ,Grafik , Üç Boyutlu Modeller, Web Sitesi Teması, kodlamalar , fotoğraflar ve internet dünyası için aklınıza gelebilecek diğer başka herşeyi satan bir internet sitesiydi. Her ay bedava indirmeye izin verdiği ürünler oluyor.Bedavaları indirebilmek için üye olmak gerekiyor.Ben beğendiğim görseli bu satıcıdan satın aldım.

0 yorum:

Yorum Gönder