Google ile Benzer Site Bulmak - Find Similar Websites with Google

Written By blogyazari on 2 Eylül 2011 Cuma | 15:10

İnternette belli başlı bir içerik arıyorsanız , belli bir konuda sonuçlara ulaşmak istiyorsanız google'ın bu servisini denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.Örneğin bir web sitesininin benzerlerini bulmak istiyorsunuz.İşte bu , google için çok kolay.Benzer site bulmayı adım adım resimlerle anlatmaya çalışacağım.
google benzer site 1.adım
 Google anasayfasında dişli işareti görülen yere tıklayın.
google benzer site 2.adım
Gelişmiş arama yazan yere tıklayın.


google benzer site 3.adım
 Okla gösterilen yere tıklayın.
google benzer site  4.adım
Son olarak okla gösterilen yere benzerini bulmak istediğiniz adresi yazın.Sağdaki ara tuşuna tıklayın.Google aradığınız web sayfasına en yakın benzerlerini listeleyecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder